Goed nieuws voor alle kienliefhebbers!
Naast onze vaste kienmiddag op de eerste donderdag van de maand, organiseren de Golden Girls deze zomer nog een extra kienmiddag en wel op:
Donderdag 6 augustus
Locatie: 't Tejaterke, Best
Omroeper Gerard doet ook deze keer zijn uiterste best om iedereen met een prijsje naar huis te laten gaan, maar helaas lukt dat niet altijd. Wat wél gegarandeerd is: een gezellige middag vol spanning, plezier en vrolijkheid.
We zien jullie graag bij het kienen!