Ontvangst nieuwe leden

Beginnend op 09 september 2026 19:30
Gezien: 32

In het bestuur hebben we besloten om voortaan tweemaal per jaar onze leden te ontvangen die het voorafgaande halfjaar lid zijn geworden.

Voor de eerste keer willen we dit doen op woensdag 9 september van 19.30 uur tot 21.00 uur in het Trefpunt.
Dus iedereen die lid is geworden vanaf 1 januari 2026 is welkom. Wel het verzoek om u aan te melden door een e-mail te sturen naar onze secretaris Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Op die avond willen we u kennis laten maken met de bestuursleden, met onze website en uiteraard met onze activiteiten.

We zijn niet echt streng dus als er leden zijn die dit ook wel interessant vinden kunnen zij zich ook aanmelden maar vermeld wel even dat u al langer lid bent.

Koffie/thee en iets lekkers staat op u te wachten!

Paul Gondrie, voorzitter